Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 20. mai 2010

Hurra for Teddy og pulsvanter ala Bella

Hipp hurra for Teddy !!!
Minien vår er 3 år i dag !!!

Han som gir oss så mye glede i hverdagen,
som får oss til å le, som er en god venn på en
dårlig dag, som alltid er glad for å se oss.
Verdens beste turkompis.
En stor personlighet i lite format.

I dag har han rullet seg på terrassen i yr glede over at varmen er tilbake. Så han ser litt rufsen ut her kan man si .

Poden og minien er gode venner og de skakker til og med på
hodet samme veien ;)

Utrolig rart at det snart er 3 år siden vi hentet et bittelite nøste .
Poden og jeg var utrolig spent den gangen , på hvordan det ville bli
å få en liten hund, vi som bare hadde hatt store hunder før.

Men minien stjal hjertet vårt fra første stund og bedre hund skal man lete lenge etter !!

Så vi gleder oss til fortsettelsen på eventyret vi har sammen :)

I går ønsket min mor seg nye pulsvanter.
De skulle gå litt opp på armene og være gode og varme.
Hun er ganske tynn i armene, så brukte pinne nr 4,5

Silk Alpaca fra Drops i sort, og Bellas Mittens som oppskrift.

Det gikk kjapt å strikke og resultatet ser bra ut.

Så håper hun blir glad når hun får dem :)

Også må jeg si tusen takk for alle fine kommentarer ang vesten !! Den ble overlevert i går og var en suksess :) Hun trengte ikke snoren jeg hadde laget til å ha rundt livet, den var bare bittelit for stor, så hun var strålende fornøyd med at hun kunne ha den en stund, kunne jo vokse litt i den. Fargene var vist helt toppen også, så jeg er glad jeg nistrikket og fikk den ferdig i tide :)

2 kommentarer:

  1. Herleg hund og flotte pulsvarmarar du held på med. Ha ei fortsatt fin veke.

    SvarSlett
  2. Flotte pulsvanter, og gratulerer med 3 årsdag

    SvarSlett