Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 16. august 2010

Litt av hvert...........

Da er det tilbake til hverdagen for fullt her hos meg.
Datoen viser langt ut i August allerede
og jeg fatter ikke hvor sommeren ble av....
I bedet har lavendelen slått ut i full blomst.
Og Gladiolene har bestemt seg for å blomstre.
Veldig fine er de der de står.

Kan til og med skimt litt av mitt nye tregulv
på terrassen her ser jeg !!!
Er bare sååå fornøyd med det altå :)

Fått litt i postkassen min også.
En kjempedeilig Bugga! i nydelig lillanyanser.

Sukk og akk så nydelig !!!

Også har jeg kjøpt meg en Sappho 1,
lacegarn i nydelig blååååå.
Gleder meg til å strikke sjal av dette :)

Ja, også har jeg gjort månedens tema i

Topp til tå alongen !!

Et stk babytopp , strikket i Lerke . Det kom en lita tulle til verden for et par dager siden som skal få denne . Tror den vil få det godt hos henne.

Ellers strikker jeg på Bølgen og gensern min om hverandre. Alle skal få er det vist noe som heter......Her prøver jeg i alle fall å følge den ;)

Ny uke og nye muligheter !!

Håper dere alle får en flott uke og at den byr på noe fint :)

1 kommentar:

  1. Åhhh nydelig garn...;o)) Den lilla var bare kjempeflott !!

    SvarSlett