Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 5. august 2010

.....og den skal være blåååååååååå

De siste dagene har vi gjort en kjempeinnsats her hjemme.
Vi har ryddet i skap og skuffer,
kastet og vasket.
Nå har jeg alle mine skatter (les nøster)
godt plasert i plastikkbokser av forskjellige str.
Jeg har så ryddige skap at jeg er skremt ;)
Full oversikt over alle mine hobbyting !!
Fantastisk :)
Av overnevnte grunn har det blitt lite strikking.
Men har begynt på Bølgen i Evilla.
Men noe er rart, for jeg har da ikke kommet til
første armen en gang, og har allerede brukt opp over
halve nøstet *hjeeeeeeeeeeelp*
Har fulgt oppskriften til punkt og prikke.....
men nei, noe må jo være gale ????
Har avtalt med Maud at jeg får hentet mer garn
til uken, heldigivs, men syns det er litt rart.........
Over til noe koseligere !!!
Jeg har bestemt meg for å bruke litt av mine
kjære nøster med Bugga! til en aldri så liten genser
til meg selv :D
Har plukket ut fargene fra lageret i dag :

Bunnfargen skal være blååååååååååå.

Og mønsterfargene blir jo litt av hvert *ler* Så gjennstår det å se hva jeg får sveipet i hop :) Nå skal jeg gå og nøste opp alt dette garnet, sånn at jeg kan begynne å strikke av det !!!

Gleder meg !!!

Tenk at i morgen så er det nesten helg !! Håper alle har det riktig bra :)

2 kommentarer:

  1. Juhuu!!!
    Og du som sier jeg er tøff som går med min fargerike jakke. Må jo si at dine seneste plagg har vært både vakkre og fargerike!
    Gleder meg til å se hva dette blir til. Er rart dette. Selv om man på forhånd tror fargene kan kræsje litt så blir det alltid flott når du tar i det. En skikkelig kunstner

    SvarSlett
  2. Virkelig noen flotte Bugga du har funnet frem, skal bli spennende å se hva det blir til.

    Så flink du er som har tatt en slik storsjau. Av og til er det godt å få litt oversikt over det en har. Jeg hadde veslefrøkna på besøk her om dagen og hun elsker å "rydde" på hobbyrommet mitt. Særlig å rote i esker og slike ting. Jammen fant hun mye rart som jeg hadde glemt at jeg hadde. Så nå får jeg la meg bli inspirert av deg og ta en skikkelig ryddings igjen.
    Lekker farge på den bølgen din. Vet ikke helt hva det er, men det er sikkert noe flott.
    Ha en fin helg og kos deg i ditt nystelte hjem.
    Stoor klem

    SvarSlett