Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 18. januar 2011

I postkassen i dag !!!

Noen dager er det det definitivt gøyere å gå og se
i postkassen enn andre !!!
I dag var en skikkelig gøy dag !!!
Det var både bøker og garn !!!
Pinner Og Garn
100 norske strikkeoppskrifter .
Fantastisk mye fint i denne boken !!!
Gleder meg til å lage ting fra den :)
Kjøpt på tilbud til 174 kr.
Det er jeg veldig fornøyd med.
Disse nøstene kom også .
Det er et garn jeg aldri har hørt om før.
Men er 100 % ull og kjennes greit ut.

Med i den praktiske lille pakken er det
oppskrift og de fire nøstene skal bli til
dette fine skjerfet :

Tror i alle fall de blir til det........

Det var også garn fra Wollmeise som ble
hentet på posten i dag !!
Det er to forskjellige were different pakker
pluss en sort twin som jeg har kjøpt privat.

Her ligger alle samme på rekke og rad.
Først en sort twin , så to twin (den første er nok en
Johannesburg eller hvordan det skrives) så er det
to som er 100% (den første der er nok en rabarbra)

Skal finne helt ut av hva farger det er etter hvert.

Fornøyd er jeg i alle fall !!!


Og til slutt, rosinen i pølsen, eller smørøyet i grøten:

5 hesper deilig nydelig Bugga !!!!!!!!!!!

Farge : The Gold Bug

De er bare så utrolig flotte og bildet gir de ikke rettferdighet i det hele !! Må nok tenke meg godt om hva jeg skal lage av disse, de fortjener å bli til noe heeelt spesielt .

Så som du skjønner, jeg er fornøyd med postkassen min i dag. Skulle bare ønske det var sånn hver dag ......... Men på den andre side, da hadde jeg vel blitt fattig ganske fort ;)

4 kommentarer:

  1. Wow, så mye nydelig garn!
    Du må ha stor postkasse:)

    SvarSlett
  2. Så mye herlig garn :o) Gleder meg til å se hva du tryller fram av dette :o)

    SvarSlett
  3. Heldiggrisen, så mye deilig garn og oppskrifter attpåtil.
    Jeg har også noe Bugga, men jeg har ikke prøvd det enda. Vet liksom ikke helt hva jeg skal strikke av det, og så blir det avglemt. Men det er da godt å ha litt kosegarn også.
    Håper du får en fin uke videre.

    SvarSlett
  4. å sukk og dobbeltsukk! Det må jeg si var litt av en postkasse, beste jeg har sett på lenge:-D Må kose seg masse med sånt garn, både før og etter pinnene blir hentet fram:-)

    SvarSlett