Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 12. januar 2011

Utrolig men sant.......

jeg har strikket
SOKKER !!
Det er intet mindre enn et under, hehehe.
Jeg HATER nemlig å strikke sokker.
Men noen ganger så bare må man.
Poden vokser noe innfernalsk for tiden,
og han trenger sårt hjemmestrikka sokker.
Disse er strikket tåopp
og jeg har fulgt metoden som
oppskrifter.

Super oppskrift !!!
Strikket i Opal luftposterwolle
100 % superull med alovera som tåler 3o graders vask.
Pinne nr 4,5

Har laget de sånn at han har litt å gå på.
Han vokser nemlig så fort at jeg kan se han gro...

Så greit at de holder i et par mnd :)
Poden er i alle fall veldig fornøyd !!

115 gram gikk det med til disse.
Ikke så pene å se på , men gode og varme :)

Ellers har jeg begynt å prøve meg på noe jeg IKKE kan.

Hekle bestemorsruter. Håper å få til så pass at jeg kan lage et babyteppe.

Artig å prøve noe nytt av og til !!

På jakken er jeg ferdig med en arm og så vidt kommet i gang med arm nr 2. Den skal få kjørt seg igjen snart, bare må gjøre litt småting innimellom. Viktig å ikke gå lei :)

Håper alle har en flott uke !!!

1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du likte sokkeoppskriften :-) Det ble da fine sokker det der!!

    SvarSlett