Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 25. mars 2011

Det kom vist noe med postmannen......

Solen skinner ute og jeg har fått
besøk av postmannen igjen.
Så da måtte jeg jo ut og ta bilder av
godsakene så dere kan få se hva
jeg har kjøpt meg i det siste.
Først to Bugga!
Jeg ELSKER Bugga og
jeg har en tendens til å kjøpe meg
en i "ny og ne".
Denne har jeg hatt lyst på lenge
men den har alltid vært
utsolgt når jeg har tittet innom.
Det er en Archy and Mehitabel.
ME LIKE !!

Bugga nr to denne uken
er mye finere i virkeligheten.

Den heter The Lord of the Flies.
Veldig fornøyd med kjøpet !

Jeg har også fått en pakke med
Wollmeise !!

For noen fredager siden ble det
bestilt en Pistazie og
4 Vamp.

Vamp var betegnet som sportsbil rød , og det er den jammen meg også !!!

Akkurat sånn som jeg håpet på !!

En veldig vellykket uke når det kommer til postmannpakkene med andre ord .
Så da var det jo bare igjen å finne tid og prosjekter hvor dette passer inn.......

6 kommentarer:

  1. Oi, så mye flott - Bugga er utrolig herlig garn! =)

    SvarSlett
  2. Å så mye deilig garn du har kjøpt deg:)!

    SvarSlett
  3. Oooooh! Her var det kommet mye lekkert garn, ja... =)

    God helg!

    SvarSlett
  4. Åh, så mye fint garn!:O
    God helg:)

    SvarSlett
  5. Så mye flott garn da! Bugga er nok min favoritt blandt disse to!

    SvarSlett
  6. Herlig garn du har fått. Bugga'n kjennes herlig ut ja, nydelige farger du har fått også. Nå må jeg snart prøve å strikke av de bugga'ne jeg har liggende, men det er liksom sånt klemme- og kosegarn synes jeg.
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett