Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 20. juni 2009

I dag skal vi jubilere..........

Helgen har kommet sigende og snart er det sommerferie for poden.
Været er ikke akkurat det beste, delvis overskyet med regnbyger innimellom.
I dag er det 20 års jubileumsfest i borettslaget her. Det skal selvfølgelig feires med grillefest med god mat og drikke. Det er satt opp et stort partytelt på fotballbanen, og blir det veldig mye regn så kan vi trekke innomhus i barnehagen.
Jeg og poden har selvfølgelig tenkt å ta oss en tur. Vi bor nemlig i et veldig koselig og vellholdt borettslag. Her er det rett og slett utrolig godt å bo :)
Ingen skulle tro at borettslaget var så gammelt, for vedlikeholdet foregår kontinuerlig og alle som er på besøk hos meg skryter av hvor flott det er her.
Naboene mine er akkurat som jeg ønsker dem, hyggelige og koselige, tar gjerne en liten prat i oppgangen , ved poststativet eller ved benkene.
Alle hilser blidt på alle når man går forbi .
Men samtidig respekterer man hverandre sin private svære. Altså , ingen innpåslitne folk.
Så jeg tror nok det blir en hyggelg markering i dag :)
Lurer på om jeg kan ta med meg strikketøyet jeg..........

1 kommentar:

  1. Heisann og hopsann nabo, vi har det kjekt her vi bor har vi ikke? Stilig skjerf du strikker på, gleder meg til å se det ferdig!

    SvarSlett