Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 20. juni 2009

Søt sommertopp II

Jeg falt så veldig for toppen jeg strikket til baby sist, så jeg måtte jo bare strikke en til.......

Denne gangen har jeg gjort litt om på oppskriften, og brukt litt mer farger.
Lys lilla, lys gul og lys grønn.

Garnet er Lerke fra Dale, utrolig deilig å strikke med .

Knapp som passet hadde jeg også.

De marihøneknappene er bare supersøte !!



Mobilkameraet mtt er så dårlig på lillafarger !!! Alt ser ut til å bli blålig :(

Toppen er bare supersøt i fargene i virkeligheten.

Den som er litt observant ser at jeg har forskjellig avstand mellom mønsterbordene også.

4, og 5. mønsterbord og 9. og 10. har færre runder mellom seg enn de andre.

Det er altså system i galskapen ;)

Ha en strålende helg !!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar