Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 27. juni 2009

Turist i egen by ........

Fredag fikk jeg ikke blogget, for da skjedde det litt av hvert. Først på dagen var jeg hos frisøren og der klippet jeg av meg mine laaaange lokker. Jeg har tenkt på det en stund nå, og i går tok jeg like godt å stupte ut i det. Resultatet er jeg veldig fornøyd med og angrer ikke et sekund.
Kanskje jeg tar mot til meg og blogger et bildet etter hvert. Må bare venne meg til å se meg selv med den nye "sveisen" først :)

Jeg var ikke mer enn kommet hjem fra frisørbesøk og litt shopping, så ringte det på døren og der stod pinadø meg min kjære !!! Han hadde kjørt over fjellet for å overraske meg !!
Det er utrolig deilig å ha en sånn kjæreste :)
Han vet liksom akkurat når jeg skulle ønske at han var her
I dag var vi en tur til byn (Bergen) . Da var jeg litt turist i egen by og tok litt bilder.
Verdens beste kjæreste foreviget på Bergenhus Festning.

Hva er det kong Haakon kikker på mon tro ???


Vollene blir brukt til solbading i det nydelige været.

Scenen til sommer operaen er satt opp og det øvdes i orkestergraven. Desverre får jeg ikke med meg denne begivenheten i år. Jeg har vært på flere av de forregående operaene som har vært oppført inne på festningen , en opplevelse !!

På denen stien har jeg gått mang en gang.

Haakonshallen

Jeg har vært så heldig at jeg i noen år bodde inne på selve Bergenhus Festning.
Dette har ført til at jeg er veldig glad i denne og alle husene som er der.

Dette huset, som nå desverre er kontorer, har jeg bodd i.
Vi hadde en kjempestor leilighet i 2. etg.
Skulle ønske det gikk an å bo der nå !!!

Rosenkrantztårnet.
Her er det fangehull i kjelleren og man kan gå rundt på taket og nyte utsikten .

Statsraad Lehmkuhl lå og solte seg i solen .

Fløybanen solte seg også.

Han her ser ut til å ha spist så mye Mc Donalds mat at han sprakk og ble til stein da solen kom.....



Blomsterpaviljongen er et flott syn i disse dager.

Strikking.........har det ikke blitt noe særlig av siste to dagene , men det tar jeg da igjen senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar