Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 11. august 2009

Disneyland Paris


I sommer var vi bl.a i Disneyland Paris.
Urtrolig gøy både for liten og stor.
Jeg tok utrolig mange bilder, og noen av de kommer her :















Min sønn er en artig skrue og han kjøpte seg en Langbeinhatt.
Den gjorde det lett å finne han i mylderet av folk.


Denne berg og dalbanen så ille ut,
men det var en som var myyyye verre.....






Spøkelseshuset
Det hadde en gravplass som jeg
hadde litt sansen for


Universal studios:




I Hollywood tower får man oppleve
fritt fall i heis..........





Man blir ganske gåen i bena av å traske rundt hele dagen,
gå og stå i køer.
Så en pust i bakken ble det innimellom.

Dette var bare et par bilder av alle de jeg hadde med meg hjem.
Disneyland var en kjempeopplevelse for alle sammen.
Det er absolutt noe jeg vil anbefale for andre, men jeg hadde
ikke orket å dra med for små barn.
Det er mange gøye atraksjoner ,
kan barna være med på de får jo alle mer utbytte av turen.

1 kommentar:

  1. Elsker Eurodisney og var der for noen år siden. Helt enig at barn må være en viss alder for at barn (og voksne) skal få utbytte av turen. Datteren min er nå 4 år så jeg tenker at når hun blir 7 tar vi oss en tur.

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett