Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 23. august 2009

Fiber !!!!

Jeg elsker å spinne på håndteinen min, og da jeg oppdaget at HK Spindel & Fiber
har 40 % avslag på fibre, ja da var jeg ikke sen om å bestille .
I går kom pakken i posten og må bare vise fram det flotte som lå inni .


Dette vil vist gi en tweed effekt når det blir spunnet, så det blir spennende.



Syns det var så lekre farger i dette !!

Nydelig farge i dette blå. Det var det heldigvis to bunter igjen i , så jeg fikk bestilt begge to.
Deilig og mykt, så gleder meg til å spinne på det.



Tweed effekten som skal komme på disse har jeg aldri sett, så er veldig spent.
Det her er så flott i fargene, jeg tenkte på mamma med en gang.
Om jeg bare klare å spinne et fint garn så tror jeg dette skal bli pulsvarmere til henne .

Det blå var det også to bunter av.
Det er glitter i det så ser for meg at det kansje blir pulsvarmere av dette også.

Jeg tror jeg må få kjøpt meg noen flere håndteiner, for akkurat nå holder jeg på med en bunt som vil ta litt tid å få ferdig. Men skulle så gjerne prøvd ut dette nye fiberet. Så jeg tror jeg skal ønske meg ny håndteine til bursdagen min !!!

3 kommentarer:

  1. Flotte farger, gleder meg til å se hvordan det blir!

    SvarSlett
  2. Så flotte farger. Skal bli spennende å se som garn og særlig det med glitter. Blir sikkert lekkert i pulsvarmere.
    Ha en fin søndagskveld.

    SvarSlett
  3. Flotte farger, blir spennende å se hvordan resultatet blir.
    Ha en fin uke :)

    SvarSlett