Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 18. august 2009

Tråder festes

Siden jeg ikke er så glad i å feste tråder har det hopet seg litt opp i haugen med prosjeketer som er klare til trådfesting.

Denne buksen er str 6-9 mnd, så kjapp å strikke.
Like fult var det tråder å feste.......


Babyteppe i det mykeste deiligste garnet jeg kjøpte da jeg ble syk.

Har lyst å strikke meg teppe av dette garnet.
Fargene er grønn og illa, mye finere enn på bildet.
Pulsvarmere var det mange av som trengte å syes sammen og festes tråder på......
Ikke ferdig enda.




De blå her er vel mine favoritter så langt.


Svimmelheten kommer og går, men får festet en del tråder, og strikker litt innimellom.
Lite husarbeide blir gjort, men får ta det igjen etter hvert.
Ha en koselig kveld !!!

2 kommentarer:

  1. Så mye du har rukket siden sist jeg var innom. Kjenner til det med trådfesting ja, ikke det mest festlige ;)
    På oldemorsrutene mine har jeg festet tråder etter hver lapp, ellers hadde det nok blitt årets største ufo ;)
    Ha en fin dag, og fortsatt god bedring :)

    SvarSlett
  2. Den buksa var nydelig. Ikke rart det er mange tråder å feste der. Det er også det verste jeg gjør, men det må jo gjøres.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett