Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 6. januar 2010

Årets første

Årets første av pinnene er dette sjalet og luen.
Sjalet er strikket i Drops Delight og mønster er blitt
til under veis.
Ser ut til at den formen for sjalstrikk passer meg for tiden.
Liker godt garnet også,
men det siste nøstet var det en del knuter i ,
noe jeg ikke satte pris på.
Sjalet skal selvfølgelig blokkes og festes tråder på .
I år er jeg med på en along på Hobbyboden som heter
topp til tå.
Oppgaven i januar er en lue.

Dette er mitt bidrag der.
Strikket i garn fra mongolia.
Mønsteret kommer ikke så godt fram på bildene,
men er ganske fint i virkeligheten.
Vet desverre ikke hvor jeg har funnet oppskriften.
Den lå lagret på maskinen min,
og med litt tilpasninger til garn og hva jeg liker,
så ble den som det her.

1 kommentar: