Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 14. januar 2010

Sjal nr 1 i alongen ferdig

Som dere vet har jeg meldt meg på sjalalongen
10 sjal i 2010.
Og da er første sjalet ferdig.
Strikket i Drops Delight.
Dominosjal fra Drops sine sider.


Det gikk med 3 og litt til nøster (har ikke fått veid hvor mange gram som er igjen enda)
Og det ble i alle fall ove 500 meter med garn brukt på dette.

Strikket på pinne nr 4.

Hadde egentlig lyst til å lage det litt større,
men siden jeg ikke hadde mer garn enn det jeg hadde og jeg regnet ut i hodet at jeg
ville ende opp med akkurat litt for lite garn med en rad til.......... så ble det sånn som dette.

Det er fem og en halv dominoruter oppover .

Det er i alle fall veldig deilig og mykt.

Pluss at det kan vaskes på 40 grader i maskin.

Fargene er som vanlig ikke helt gode på mitt kamera.....det er lilla og ikke blått i sjalet.

4 kommentarer:

  1. så flott da!!!! skikkelig fin effekt

    SvarSlett
  2. Utrulig fine farge effekter i sjalet
    Spennende å se hvordan de andre sjalene dine blir :)

    SvarSlett
  3. Så flott sjal, fine farger.

    Ønsker deg en fin helg
    Klem Tino

    SvarSlett