Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 8. februar 2010

Helgens produksjon

Jeg fikk faktisk strikket litt i helgen !!
Føles ikke ut som om jeg har strikket noe særlig,
men det må jeg jo ha gjort når jeg ser på det her.
Lørdag ble dette skjerfet til :

Dette ble strikket lørdag kveld på en konsert jeg var.
Det var bekmørkt i salen, men jeg måtte jo utnytte tiden...

Garnet er Creativ+Filz fra Austermann.
100% ull og deilig å strikke med.

Kjøpte to nøster av dette på Mauds Garn på lørdag formiddag og de ble til et godt skjerf som virkelig varmer og er deilig å ha på.

På vei over til oslo på torsdagen, begynte jeg på en baktus til meg selv i NOROen som tidligere er omtalt. Det ble veldig fort ferdig. 2 nøster og deilig og mykt !!!!!
Det er litt krøllet for jeg måtte ta det av meg for å ta bildet.
Det har nemlig blitt brukt en del allerede. hehehe

Jeg frøs litt på ørene på fredagen.
Så etter en tur innom Tjorven på Majorstuen,
ble denne luen tvstrikkingen om kvelden.

Nesten to nøster med Hubro fra Dale brukte jeg.
Veldig kjapt å strikke i , tykt og deilig.
Mønster hadde jeg ikke, så det ble en skikkelig ut fra hode lue.

Ble ganske fornøyd selv og ha brukt den masse allerede.
Varm og god og sitter godt på hodet.

Utenom disse tingene har jeg strikket en del på siste ullbuksen. Tror kanskje den nærmer seg slutten nå.... Har som mål å få den ferdig i løpet av denne uken.

Utenom det fortsetter jeg på babyjakken og har så smått begynt på et par votter til verdens beste. Også må jeg og Knerten jobbe litt i løpet av uken tenker jeg.

Det nærmer seg at jeg skal bli tante igjen, så jeg må lage garn og strikke noe til vidunderet !!

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott lue, og flotte sjal/skjerf. Produktiv helg du har hatt ;o) Kos deg med babystrikk.

    SvarSlett
  2. Fine skjerf og lue. Har også strikket litt av creative+filz og det er helt nydelig. Håper det holder seg pent.

    SvarSlett