Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 17. februar 2010

Postboksens innhold .....

BUGGA !!
Jeg fikk to nøster Bugga og noe nydelig fiber fra
The Sanguine Gryphon
i postkassen min i går.

Den første er en LOVE BUG.

Nydelig i rosa over til rødt.
Den vil passe veldig godt til noe pent til en liten jente.
Kameraet mitt klarer desverre ikke fange fargene ...

Den andre Bugga! en er en nydelig blå sak.
Den heter Blue Metalmark .
Skulle vist ha kjøpt flere av denne......

Fibrene ble kjøpt inn fordi jeg elsker å prøve fibre
fra forskjellige , og siden garnet de har er så nydelig mykt og godt,
tenkte jeg at kanskje fibrene var det også..

Den første er i rosanyanser som går over i brunt.
Nydelig og myk Merino ull, så jeg tror det kan bli veldig fint garn.
Den heter noe sånt som La Diritta Via

Denne er også deilig og myk merino.
Syntes den så litt morsom ut med alle fargene den har i seg, så kanskje den kan bli noe flott garn.

Og navnet skjemmer da ingen , Tequila Sunrise !!

Venter fremdeles på noen Bugga! som er bestilt før disse , men som ikke er kommet enda. Antagelig ligger de i en eller annen toll.........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar