Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 9. februar 2010

Nydelig !!

Jeg har fått deilig merino/silke fibre i posten !!!
Snakk om nydelig og mykt !!
Jeg skal snart bli tante igjen og jeg håper at det
kan bli en jente denne gangen.
Tror det håpet har resultert i litt vel mange rosanyanser
i innkjøpene mine i det siste.........hehehe.
Hadde vært stas med en jente til nå.
Broderen har nå 4 gutter og 1 jente. De to yngste er
da gutter, så jeg synes det er på tide med en jente til.


Disse nydelige fibrene i merino/silke er kjøpt av

Sara'sTexture Crafts.

Kan anbefales !! Har kjøpt flere sånne merino/silk blaningder der nå og de er fantastisk myke å ta i. Håper det blir like fint garn utav det. Hver av disse er på 100 gram.

Ha en flott uke alle sammen !!

1 kommentar:

  1. Lekre farger. Vi får krysse fingrene for at det blir en jente. Det er så mye flott å lage til jenter i forhold til hva som finnes for gutter. Og når det gjelder jenter kan en jo riktig slå seg løs i rosa, blonder og pynt,.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett