Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 11. april 2010

Jeg er klar !!

Jepp jepp jepp !!
I dag har jeg gjort klar terrassen for sesongen !!
Det har blitt kostet, ryddet, kastet og
ikke minst, ryddet i tre svære terrassekasser.
Nå må jeg bare få plantet litt,
så er det heeeelt klart !!
Solen er vi flere som er glad for i familien :

" Hei du der oppe, ikke gidd daaa, jeg ligger jo her og soler meg !!"

Krokkusen titter fram her og der ...

Det spirer og gror !!!

For en tid tilbake var jeg innom IKEA og rasket med
meg litt av hvert. Bl.a. disse røde opphengene til
å ha telys i gjennom sene sommerkvelder.

Å tørke klær ute er bare sååå deilig !!
Det lukter så godt da.
Så måtte selvfølgelig utnytte godværet.

Her spiste vi middagen vår i dag, og jeg har
har kost meg med strikketøy og en god bok
i solen etter all jobbingen.

Ikke så lett å se , men jeg lager altså noe til meg selv her.
I Bugga !! Er helt forelsket i det garnet jeg.........hehehe.

Så nå håper jeg finværet fortsetter utover i uken,
jeg har jo alt klart :D
Bare å sette seg ut og nyyyyyte !!!!

Ønsker alle en riktig flott og (forhåpentlig) solfyllt uke !!!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig søt hund du har:D
    Og det så deilig ut på uteplassen din. Jeg går og venter på at vi skal få bygget terrasse jeg, så jeg blir litt misunnelig når jeg ser hvor koselig du har det:) Gleder meg til våres blir ferdig...

    SvarSlett
  2. Da har vi kost oss i solen begge to. Koselig å få ryddet verandaen og ikke minst sitte i solen og strikke. Ser ut til at den lille søte vofsen din koser seg skikkelig. Her har kattene omtrent ikke vært inne i helga.
    Jeg gleder meg til å luke ugress og se hvordan plantene har overlevd den kalle vinteren.
    Ønsker deg en fin uke som kommer med masse sol og varme.
    Den ulla du har farget nå synes jeg ble flott i fargene. Likte også den lakserosa.
    Klem fra meg.

    SvarSlett