Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 22. april 2011

Bordkort

Poden skal konfirmeres i Mai,

og jeg har i den anledning vært

på jakt etter bordkort.

Men jeg synes de jeg har funnet

ikke var noe særlig......

Ikke spiller poden fotball,

og ikke spiller han hockey,

og bordkort med en pc på ,

nei det syns jeg heller ikke var noe pent.

Så da lager man sine egne.

Så jeg tok en liten talk med poden,

og han er veldig glad i havet,

så da fikk jeg ideen til disse bordkortene.

Jeg har malt med oljemaling på

bakgrunnen.

Det skal forestille hav

som går over til himmel.

Så har alle bordkortene
blitt pyntet med et blad
og en liten blomst siden
Mai er en blomstringens mnd.


Det tok sine timer,
men siden poden er veldig
fornøyd , så er det aboslutt
verdt det :)


Jeg har brukt 3 forskjellige

blomster og farger.

Så da er det en ting til som er haket av på to do listen før konfirmasjonen.

Må ut og kjøpe meg en god penn og skrive på navnene også.

Regner med det vil ta litt tid , siden jeg ikke er spesielt god på den biten....

2 kommentarer:

  1. Så flotte bordkort :-) Lykke til videre med konfirmasjonsforbredelsene :-) Fortsatt god påske.

    SvarSlett