Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 10. april 2011

En stola må man ha........

....eller rettere sagt,

en stola må JEG ha.

Jeg skal nemlig i bryllup

til en god venninne i

slutten av Mai.

Og kjolen jeg tror jeg

skal bruke,

trenger aboslutt en

stola som tilbehør. Så da har jeg satt i

gang prosjekt

"strikk deg ihjel"

Det tar nemlig laaaaaang

tid det her..

Den strikkes i veldig enkelt

lacemønster i Wollmeise Lace.

Fargen heter Orient.

Tror fargen blir flott til

gråfargen som kjolen har.


Har strikket iherdig i noen dager nå, men føler den vokser svæææært sakte.


Dessuten må det hele blokkes godt når det en gang blir ferdig.


I mellomtiden ligger kjolen min litt på vent.........stakkars.

2 kommentarer:

  1. Å, den ser ut til å bli kjempefin!!:)

    SvarSlett
  2. For et flott sjal du strikker, men du for en jobb. Dette så da forferdelig innviklet ut, gleder meg til å se det ferdig.
    Nydelig vest du har strikket også.
    Håper du får en flott uke og at sjalet øker raskt.

    SvarSlett