Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 10. april 2011

Guttevest i Rubin

En av mine nevøer fyller 6 år

snart, og han ønsker seg

en vest....

Den skulle helst være blå. Så da har tante prøvd å

strikke vest da.

Den er strikket i garn fra lageret mitt.

Rubin fra Spar Kjøp. Pga av alle flettene og sånn ble det en litt "rar" fasong på den . Helt til den strekkes ut som den skal være. Prøvde å få til å vise det på bildene her, men ikke så lett det her. hehehe Jeg er ikke helt sikker på hva jeg synes om resultatet. Tror dette er en sånn sak jeg må se på mottakeren før jeg kan bestemme meg for hva jeg egentlig synes........men den er vel egentlig ok ............tror jeg. Nå skal den vaskes og pakkes inn. Så får man vente og se hvordan det gikk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar