Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 10. mai 2011

Garnshopping på Strikketreff i Bergen

Jeg er litt treg for tiden .

Det jobbes nemlig med konfirmasjons-

forberedelser her hjemme, og da

har tiden ikke strukket til alt jeg

gjerne skulle gjøre.

For to uker siden var det et

stort strikketreff i Bergen !!!!

Kjempekoselig å møte både kjente

og ukjente strikkeglade damer :)


Jeg var ikke med på turen til

Hillesvåg siden jeg kan dra dit når

det måtte passe meg ellers i året.

Men lørdag var det stands på hotellet

med masse deilig garn !!!!

Jeg klarte ikke å stå imot ....



Det ble med hjem 10 nøster med Noro Silk Garden.
Akkurat dette garnet og i denne fargekomboen
har jeg siklet på en stund.
Så til 50 kr nøstet kunne jeg ikke si nei...


Malsen og mor var der, og jeg har ikke
prøvd Shetland Soft før, så da datt jeg litt utpå.
Denne flotte koilen ble med meg hjem.


Det ble også solgt ekslusivt mink garn som
har en tråd med skimmer i seg.
Det datt jeg altså langflat for,
så to nøster fikk bli med meg hjem.
Og på tampen så køpte jeg litt mer
Shetland Soft fra Malsen og mor.
Nydelig grønn og litt offwhite.
Det skal nok bli noe fint noe :)

Jeg kjøpte meg også en rundpinne jeg manglet
og en Clover heklenål.


Jeg var også så heldig at jeg fikk kjøpe
en nydelig Wollmeise Lace av
Wigdis !!! Den kommer det
bilde av så snart jeg får tatt et
bilde som gir den rettferdighet i
fargene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar