Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 24. mai 2011

Stola

Jeg strikket meg en stola til
en kjole jeg skulle bruke i

bryllup i helgen som var.
Den er strikket i enkelt lace
mønster og i Wollmeise Lace.

Fargen heter Orient.

Veldig enkelt mønster og gikk på automatikk
ganske så fort.
Og da jeg blokket den så ble det

veldig fint syns jeg :)

Den ble laaaang.
Noe som passer bra siden jeg er
en lang sak . hehehe.

Jeg hadde glemt å ta bilder,
så ble noen i full fart ute nå.
Er desverre ikke så lett å se
helheten, men jeg er veldig fornøyd.


Det gikk med 126 gram med Lace her.

Jeg endte opp med å bruke et annet sjal på selve bryllupet.

Verdens beste kom nemlig med et nyyydelig sjal i vevd indisk silke til meg.

Men jeg vet at denne stolaen vil bli flittig brukt

gjennom sommeren, så er ikke bortkastet arbeid .

1 kommentar:

  1. Gratulere med vel overstått konfirmasjon. Nydelige dekket bord.
    Den stolaen din så jo lekker ut da, litt vanskelig å se av bildene, men den må være deilig og lett.
    Takk for tilbudet om garn Hunni, du er vel snill, og jeg gjerne vil komme tilbake til det ved en senere anledning. Jeg kom plutselig på Grabb bagene, så nå har jeg bestilt meg en i multicolor hvor ingenting passer sammen. Gleder meg vilt til å få den.
    Ønsker deg en flott helg.

    SvarSlett