Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 16. november 2010

Gobitene som ble med meg hjem !!!

Jeg får vel presentere alle de fine små meisene
som har flyttet inn til meg etter
helgens tur !!
Første bildet er tatt på hotel rommet
rett etter tilbakekomsten fra
Pfaffenhofen.
Og da jeg kom hjem så var det å tømme
alt ut av kofferten !!!

Et riktig flott skue på stuegulvet mitt syns jeg !

Jeg endte opp med fem hesper lace.

Jeg presenterer : Grapes for Sheri
Utrolig nydelig farger !!

Amethyst dark
Fotoapparatet mitt gir denne helt feil farge :(
Den er nemlige nyyyyydelig lilla i virkeligheten !

Og her har vi min nydelige Raku-Regenbogen !!

Orient er fantastisk fin, mye finere enn
mitt fotoapparat får fram !

Og sist men ikke minst,
Blaue Tinte .
Igjen er fotoapparatet mitt helt lost i forhold
til den virkelige fargen som er mye mer rik og
fantastisk fin .
Så har vi flere farger som blir feil pga idiotapparatet mitt.
Men her ligger altså
4 hesper 100% merino i Amethyst Dark
og
4 hesper twin i Petit Poison nr 5 light
De første 4 er nydelig lilla og de neste mer rosalig

4 hesper 100 % merino i Blaue Tinte
Disse forelsket vist verdens beste seg totalt i,
så må kanskje bli en genser til han ,
istedet for til meg som var planen :)

Et oversiktbilde av de fargerike

Jeg vet jeg har litt "sær" smak på farger
men dette er de jeg endte opp med.
Fra venstre mot høyre har vi her.
En nobodys perfect( twin), Versuchskaninechen (100%),
Farn (100%), Safran( twin),Mauerblümchen (100%)
Grashüpfer(100%)
Bob (100%), Küken (100%), Jeton (100%)
Frühling (100%) , Spice Market (twin)
Rotkäppchen (twin)

Og de 4 sister er kjøpt inn for min kjære venninne.
Det er twin og fargene
Amethyst 2 og Blaue Tinte
førstnemte er mye mer lilla enn bildet tilsier .

Og jeg klarte ikke å la være å legge opp til en baktus og
sette i gang !! Det er i 100% merino ,
fargen Mauerblümchen.
For øvrig kjøpte jeg to av denne fargen, men de var
ganske forskjellige . Fra to forskjellige oppfarginger og bare
en igjen av hver. Men fargene er så fine at jeg måtte ha
begge to , hehe.

Noen pinner ble også med hjem.
Det var kjekt å få fatt i noen 2.25 og 3.25 pinner.
Ja også et par 3,75.
Alt i alt er jeg superfornøyd med fangsten min og jeg har
en masse planer som jeg håper jeg skal få ut i live etter hvert.

3 kommentarer:

  1. For en fantastisk garnfangst du har fått deg. Ikke så rent lite misunnelig her jeg sitter. Den Grapes for sheri var bare helt praktfull.

    Holder på å pushe på gutta på jobben om vi ikke kan ta en tur til München snart, men det ser ut til å ta tid. Tenk så mange kofferter jeg da ville ha å fylle med garn :)

    Gled deg over garnet, så gleder jeg meg til å se hva det blir etterhvert.

    SvarSlett
  2. Wow....for en fangst ;o) Der var det mye lekkert...kjenner jeg blir bitte litt misunnelig på de lilla variantene dine....;o))) Kos deg med all herligheten.

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ SALIGE FRED!!! så mye deilig garn!!!!!!
    Og såååååå glad jeg er for at jeg får være veninnen din *humre*
    Gleder meg vilt til neste gang du kommer på besøk ja! Spørs om du ikke må ta med et par bagger med garn så jeg får se fargene irl hehe (kanskje det hadde vært lettere om jeg kom til deg en tur hmmmm

    SvarSlett