Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 6. november 2010

Space Invaders Luer

På to uker har jeg knotet meg gjennom to
space invaders luer !!!
Det som til vanlig ville tatt meg et par dager,
har jeg brukt to uker på , hehehe.
Men fornøyd med resultatet da :)


Begge er strikket i Freestyle, men jeg har brukt
pinne nr 4,5 og 4 fordi jeg synes de ble stor nok da.

Begge er i sort , rødt og hvitt.

Den ene skal bli julegave og den andre har
poden allerede tatt i bruk.
Han er megafornøyd og endelig klarte ho mor å strikke
en lue som han faktisk bruker !!!
Han digger at den ikke klør og mener den vil bli brukt gjennom hele vinteren.
Jeg har altså kjøpt Arne og Carlos sitt luehefte der denne oppskriften finnes, og jeg har planer om å strikke enda et par space invaders luer pluss noen av de andre som er i heftet.
Veldig lette luer å strikke, også er de jo fine da !!!
Riktig god helg !!!

3 kommentarer: