Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 19. november 2010

Luer til Jul

Fra Arne & Carlos heftet .
Det er så greit med luer, "alle" trenger det.
Så i år blir det en av gjenngangerne
under juletrærne fra meg.
Men denne som er strikket i
Merino Ekstra Fine
tror jeg at jeg beholder selv..

Den har fått en stor fin dusk i seg.

Utrolig deilig det garnet !!!

Så er det knoppe-luen.
Den tok tid for meg, siden jeg sliter
med vrangmasker etter operasjonen.
Og denne er stort sett bare vrangmasker !!!
På toppen av alt strikket jeg den på for
tynne pinner, så den ble ganske liten ....
Men så har min mor et veldig lite hodet,
og hun ønsket seg ny lue,
og denne var helt perfekt til henne !!!

Så da ble det en julegave alikevel da :)
Og mamma blir storfornøyd

Hadde planer om å strikke en til av disse, men det utgår pga alle vrangmaskene !! Selv om jeg synes den er kjempefin og jeg absolutt skulle ønske meg en i sort, så utgår det. (i alle fall inntil videre) . Jeg er i gang med nok en Space Invaders lue. De går det heldigvis raskt å strikke og er lette å få fine. Tror jeg må lage en 2-3 til av de.......... minst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar