Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 19. november 2010

Telleren har rundet 20 000 !!!

Ja, mens jeg var ute og fartet så har altså
telleren min rundet 20 000 !!
Det synes jeg selvfølgelig er en fin ting som bør feires !!


Så i helgen skal jeg finne noe fint som skal skifte eier.

Jeg er synes det er kjempekoselig at så mange stikker innom bloggen min og at så mange av dere skriver noen ord her. Det setter jeg virkelig stor pris på !!!

Så følg med , så kanskje DU kan bli den heldige som stikker av med en førjulsgave !!

1 kommentar:

  1. Gratulerer med så mange besøk:) Mykje fint hos deg heile tida, utruleg for ein produksjon medan du er rekonvalesent, passs berre på at såret får tid til å gro skikkeleg! Tenk kor herleg å få seg ein tur til trådmekkaet i Tyskland:) Herlege fargar du har med heim! Og eg forstår godt at du vil behalde den hua sjølv, veldig koseleg med "gammaldags" mønster:)

    SvarSlett