Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 22. oktober 2009

Postmannen kom i dag..........

Og med seg til meg hadde han en stooor konvolutt.
Det var pakke fra USA,
for jeg har vært på Ebay og shoppet meg Kool Aid !!!


Det var mye forskjellig med i pakken,
noen har jeg aldri sett eller hørt om før.



Så det blir spennende å se hva for farger disse gir.



Noen heter vist tea også ,
men jeg finner vel ut av dette etter hvert :P


101 (!) pakker med herligheter var det med.

Så nå er det bare for meg å finne tid til å farge i vei !!!

Har planer om å prøve andre varianter enn jeg gjorde sist, så dette kan bli gøy !!!

3 kommentarer:

  1. WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    Gleder meg til å se galskapen du klarer å presse ut av disse posene.. for at det blir fargegalskap tviler jeg ikke på et sekund :D

    SvarSlett
  2. Så spennende poser. Skal bli artig å se hva du får ut av det. Selv har jeg kjøpt ganske mye garn de siste dagene, nå sist Wollmeise. Fikk ikke du noe også? Gleder meg villt til å motta garnet.
    Ha en fin kveld og lykke til med fargingen.

    SvarSlett
  3. Hei

    Husk at invisble ikke gir noe farge, men du kan bruke den som erstatning for edikk eller drikke sølet.

    Ellers det er ikke noe problem å kontakte selger å si at du skal ha koolaiden til farging, da pleier de å bytte ut med en som gir farge.

    Lykke til og ha det gøy ;o)

    SvarSlett