Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 28. april 2009

En ferdig..........

Har knipset litt på terrassen min. Utrolig deilig med alt som spirer og blomstrer allerede :)


Tror det blir jordbær rekordtidlig om dette fortsetter. Har allerede blomster på noen av plantene !!! Og dette er planter som står ute hele året.

Rohdodrendronen står i full blomst. Den er vel avblomstret før 17. mai med det været vi har nå !!! Kan ikke huske at min har blomstret så tidlig før.

Resttegarn ble brukt på denne. Det er en babydress i str. 12 - 18 mnd. Strikket i Opal , brukt to tråder. Det er både bomull og ull i garnet så tenkte det kunne brukes til dette. Nå skal den vaskes og syes i knapper så er den klar til å bli gitt vekk på lørdag :)

Fargene ble litt rare inne så tok den med ut og tok et bilde der og for å vise fargene mot hverandre. Det er det nederste bildet som er rett i fargene :)
Er nesten ferdig med den andre babydressen også, men siden den ikke skal gies vekk før 14.juli har jeg ingen hast med å få den ferdig........enda. Har en til gave som må lages lenge før det. Surrehodet jeg kom nemlig på at jeg ikke har laget noe bursdagspresang til min lille niese som blir 10 år i mai. Så nå gjelder det bare å finne på noe jeg kan få ferdig i tide. Kanskje en veske av et eller annet slag kunne være noe.... hmmm.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar