Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 7. april 2009

Vålerenga skjerf.

Kjæresten min er ihuga Vålerenga supporter. Jeg har selvfølgelig hjertet mitt i Brann. Dette er noe som til tider kan være en utfordring ;) Han hadde bursdag for ikke så lenge siden, og i den anledning ønsket han seg et hjemmestrikket supporter skjerf. Siden det ikke fantes noe oppskrift å oppdrive måtte man lage selv. Jeg har strikket det på rundpinne så "baksiden" er maken som forsiden bare speilvendt. Mobilkameraet mitt er dårlig, og fargene er så som så som dere ser. Men in real life er fargene helt rette i følge min kjære ;) Han ble forøvrig veldig fornøyd med resultatet.


4 kommentarer:

  1. Så flink du er vennen!
    Er ikke lett å lage VIF skjerf som brann supporter nei hehe... stakkars deg ;)

    SvarSlett
  2. Hehe, føler med deg, selv om jeg ikke er Brann-supporter slik som deg/dere. Men det hadde nok vridd seg litt innvendig hos meg også ja om jeg hadde måttet strikke supporterskjerf for andre klubber enn "min egen", hehe.
    Flott strikket da, uten oppskrit og alt! :D

    SvarSlett
  3. Takk takk :)
    Kan love at det var med blandede følelser det her ble strikket. Følte meg nesten som en skikkelig sviker til tider. hehehe. Men hva gjør man ikke for denne kjærligheten....... ;)

    SvarSlett
  4. Har du lyst til å dele oppskriften?

    SvarSlett