Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

tirsdag 14. april 2009

Har tatt meg en tur....

Da har jeg tatt meg en liten tur til Oslo. Og selvfølgelig kom det sol i Bergen da jeg dro og i Oslo ble det regn....... Bør jeg føle meg litt uglesett ?? ;)

Driver og strikker på en genser i Bigg Ball Soft. Lurer på om jeg har akkurat for lite med ett nøste, så blir litt spennende å se. Bør finne ut av det før ettermiddagen, for da har jeg tenkt meg en tur på Mauds Garn og plukke med meg litt. Må ha tak i noe garn og oppskrift til et eller annet som min yngste nevø kan få til 1 årsdagen sin. Moren hans ønsker seg noe i ca str 2-3 år og ull. Så da blir det nok noe som passer til høst/vinter. Får ta meg ett søk på nett i dag og se om jeg finner noe jeg får lyst til å strikke.

Får håpe været kommer seg så det blir litt koseligere å gå turer med Teddy. Han er en litt rar hund, for han liker over hodet ikke å være for mye ute i regnet. Selvfølgelig har jeg glemt å pakke med regnjakken hans også.... Ikke at jeg har med meg min heller da. hehehe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar