Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 24. april 2009

Ut på tur.....

Som alltid har jeg og minien vært ute og vandret i dag. For en gangs skyld så husket jeg å ta noen bilder med mobilen under veis. Våren står jo i kø ute, så er kjekt å være på tur.
Hvitveisen står som et teppe over alt der vi går, så nå er det VÅR :)
Utrolig mange deilige lukter ute på denne tiden av året. Minien sin nese går nesten i kryss til tider.........

Vi går rundt et vann og det måtte jo foreviges. Det var en haug med fugler på andre enden av vannet, burde hatt zoom så man kunne se dem.

Noen tjorer hunden fast , andre tjorer benken. Antagelig er noen redd for at den skal ta seg en tur på egen hånd ;)

Bjørken har tittet fram , og det kjenner jeg jo på nesen..........Tett og fin ja.............

Vi går gjennom en bit som alle ungene her kaller for eventyrskogen. Her er "inngangen". Minien snur seg og sjekker at matmor er med ja......

Her ble vi stilt ovenfor et valg ..........hva for vei skal vi ??? Minien vet hvor han skal han, så jeg slipper å tenke ;)
Minien speider ..........
Her står jeg og strekker meg............!!!!!!!
Det ser ut som det blir godt med blåbær i år også :)
Turen i dag brukte vi godt og vel 2 timer på, men jeg glemmer jo å ta bilder under veis...... Men det ble da noen bilder av våren da :)

1 kommentar:

  1. Så herlige bilder Hunni.
    ps. Det ligger noe til deg i bloggen min

    SvarSlett