Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 6. juli 2009

Arvika og flytting

Jeg er for tiden litt bortreist.....På fredag var jeg på Arvika festivalen for å se Depeche Mode. Fikk med meg en hel festivaldag. Fikk øynene opp for Welle-Erdball.
Når jeg kommer hjem skal jeg sjekke itt mer opp i musikken deres. Kanonbra live i alle fall.
I løpet av festivaldagen ble jeg gjennomvåt av regn 3 ganger, og 3 ganger tørket solen meg helt opp igjen. Jeg er overrasket over at jeg ikke ble syk av den seansen.
Bob Hund fikk vi også med oss men for meg ble det en gedigen nedtur....
Depeche var som vanlig veldig bra, men de spilte vel 6 -7 låter mindre enn de gjør på konsertene på turneen, det var litt skuff. Leste anmeldelsen i en svensk avis. Lurer på om han var på samme konsert som meg....... Han skrev det ikke tok av før etter 1 time og at det ikke var noe allsang .......Der vi stod, var det full guffe og allsang fra første strofe.
For øvrig tror jeg at vi hadde verdens mest tonedøde fyr ved siden av oss, aldri hørt noe verre !!! Selv typen som er selværklært tonedøv så himmelfallen ut når "naboen" satte i gang :D
Har blitt minimalt (les inggen) strikking siden nettet mitt ble ferdig. Typen har flyttet inn i ny leilighet og da er det mer enn nok å gjøre. Driver og river ned tapet som sitter som klister.... Ting tar tid av og til .
I dag kommer en gjeng og hjelper til med å flytte alle møbler og store ting. Da blir det pizza og øl på alle etterpå.
Så her blir det nok ikke noe strikking med det første. Jeg holder meg nok her i Oslo fram til onsdag. For torsdagen må jeg være på plass i Bergen igjen , da kommer en venninne på besøk og skal ha sightseeing og opplevelser. Så det blir nok litt uteliv også da....
Når hun drar videre på lørdagen må jeg pakke til ferie. Så skal min sønn hentes fra ferie hos sin far før han, min kjære og jeg drar på ferie. Juhu som jeg gleder meg !!!!
Ønsker alle en riktig fin uke !! Håper dere har sol og sommer :) Her er det regn og 15 grader..........

2 kommentarer:

  1. Lite strikkimge hos meg også for tiden.Men det høres jo ut som om du har mer enn nok å gjøre..Ønsker deg en kjempe fin sommer! Klem

    SvarSlett
  2. Skal si du har det travelt for tiden. Skjønner godt at det ikke blir tid til noe særlig strikking. Nå er du den andre bloggen jeg har vært innom som skriver om Arvika-festivalen og jeg som kan kjøre dit på 2 timer, visste ingenting. Må visst følge litt bedre med.
    Håper du får en flott ferie med masse sol og varme.

    SvarSlett