Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 1. juli 2009

Sommernett i varmen.........

I dag har jeg gumlet jordbær i hele dag, det er bare å plukke mengder rett i skålen fra terrassen !!! Det er kjempedeilig å ha "åker" i terrassekassen . Neste år vurderer jeg å utvide med enda noen fler planter. hehehe
Minien liker seg best i skyggen. Under bordet var det vist litt svalt.

I går var jeg på strikketreff, noe som var kjempekoselig !!!! Begynte også på et sommerlig handlenett som jeg skal ha med meg på ferie. Har planer om å lage et par til.
Dette ble "prøvekluten" så nå vet jeg litt bedre hva jeg skal forbedre på neste.

Var ikke lett å ta bilde av det da. Men det er rommelig og godt. Strikket i bomull og behagelig over skulderen .

6 kommentarer:

  1. Deilig med jordbær da, og så flott nett. Kjekt å ha slike nett, blir vel aldri for mange slike:)

    SvarSlett
  2. Det må være fantastisk godt å plukke jordbær på terrassen. Har du brukt vanlige jordbærplanter? Selv har jeg mye markjordbær i hagen.
    Det nettet ditt ble flott, stort og godt.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Kjempefint nett du har laget. Jordbærene dine ser store og fine ut, og ikke minst gode!

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Hei Veldig fint nett du har laget.Å det er nå vel godt med jorbær i denne Sommervarmen.Ha en riktig fin Sommerhelg.Bodil B

    SvarSlett
  5. Tak for sist! Handlenettet ditt er kjempefint! Fargen var så sommerlig og fin! Er det etter fri fantasi eller finnes det mønster å få tak i noen plass!

    SvarSlett
  6. Det gikk på fri fantasi det her ja. Kanskje jeg klarer å skrive det hele ned på bloggen etter ferien. Skal notere meg bak øret :P

    SvarSlett