Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 31. juli 2009

Babyteppene

Feriestrikkingen i år var altså to babytepper. Det ene er i bomullsgarn og er kjempedeilig kvalitet på. Fargene blir ikke helt make på bildene av en eller anne grunn, fargene er mer duse til hverandre IRL.

Har en del tråder igjen å feste ........Fy for en kjedelig jobb !!!!

Jeg er fornøyd med hvordan teppet ble .


Det andre teppet er strikket i tynt ullgarn. Det er rundt, og jeg laget noe hullmønster ytterst, som ikke er så lett å se på bildene nå.


Hele teppet må vaskes og blokkes, for nå krøller det seg bare noe helt sinnsykt.
Får se når jeg får tid til det.
Er mitt første runde teppe, så litt usikker på hva jeg syns om det enda........hehehe

5 kommentarer:

  1. Misunner deg ikke trådfestinga, men teppet ble kjempefint!!!=)

    SvarSlett
  2. Nydelige tepper begge to. Liker det bølgemønsteret, det er enkelt og pent og veldig anvendelig. Men jeg misunner deg ikke trådfestingen :-)

    SvarSlett
  3. Fine babytepper! Kjenner igjen det med trådfesting, ja. Det er ikke det morsomste man gjør.

    SvarSlett
  4. flotte tepper du har laget, må si jeg likte det runde best jeg.

    SvarSlett
  5. Så flotte de teppene ble. Fine farger også, skjønner godt at det ble mye trådender å feste.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett