Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 29. juli 2009

Hjemme igjen

Så er man kommet hjem fra ferie. En kjempefin tur med mange gode opplevelser.
Det er utrolig hvor mye man kan klare å få med seg på litt over 2 uker på tur.
Vi har kjørt gjennom 9 land på reisen vår.
Har tatt over 900 bilder , kjøpte meg nytt kamera dagen før jeg dro.
Med meg hjem i bagasjen har jeg en del suvenirer av forskjellig slag, og noen spesielle til en venninne som samler.
Har til og med med meg hjem en del garn !!!!
Utrolig nok så gikk jeg rett på en garnbutikk i Wien !!!
Den lå bare et lite stykke fra hotellet vi bodde på og jeg klarte ikke å motstå fristelsen til å få med meg "litt" garn hjem.
Bilder av garn og turen kommer , men først må jeg få gjort en del ting i heimen.
Har bl a. et lass med klær som skal vaskes.
Var kjipt å komme hjem til 16 grader og regnbyger, hadde håpet på tørkevær ute, men det må jeg vist bare glemme.
Har fått ferdig et babyteppe på turen, men festing av tråder gjennstår.
Det andre babyteppet nærmer seg også slutten, strikket meg gjennom bilkjøredagene og det ga resultater. Er bare litt uenig med meg selv om hvor stort et rundt babyteppe skal være i diameter.
Er en ting som er deilig med å være hjemme igjen, og det er at vofsen endelig er sammen med oss igjen. Etter 18 dager i pensjon hos mine foreldre har han lagt litt på seg og blitt forkjælt. Men veldig glad for å være sammen med flokken sin igjen.
Håper alle har en strålende dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar