Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 9. juli 2009

Pakke i posten

Var litt kjekt å komme hjem i går, for det lå to hentelapper fra posten i kassen min.
Det var de to siste pakkene jeg har bestilt fra Ebay for denne gangen.
I den første var det 3 hesper med deilig mykt ullgarn. Det er gult som går over i nesten rosa. Veldig pent i virkeligheten, men litt vanskelig å ta bilde av.

I pakke nr 2, var det hele 500 gram garn !!!!
Og strikkepinner med på kjøpet. hehehe.
Veldig mykt og deilig dette også.



Lå i et veldig greit lite plastikk nett.
4 lange pinner i str 3 i bambus. Kjekt å ha.

Garnet er kinesiskt ser det ut til. Men er godt merket med diverse symboler og ser ut til å tåle 30 graders vask. Blir spennende å finne ut av.

Beste av alt er jo prisen da. 500 gram deilig 100% ullgarn til 150 kr med porto !!!!

6 kommentarer:

  1. Myke pakker er tingen! :o)

    Det nederste garnet har jeg også, mitt er i blåtoner.

    SvarSlett
  2. Nydelig garn du har kjøpt. eBay er farlig det. Jeg fikk pakke i går og hadde helt glemt at jeg hadde bestilt garnet.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  3. Så flott garn du har kjøpt deg. Alltid morsomt med sånne pakker i posten.

    SvarSlett
  4. Så flott garn, og billig da! Har ikke kjøpt noe fra E-bay før, men det frister nå iallefall.

    God sommer videre :)

    SvarSlett
  5. Dette er skummelt... Jeg kjenner en nesten uimotståelig trang til å gå inn på Ebay og se på garn, men jeg har så mange andre prosjekter på gang akkurat nå... Men garnet du har bestilt ser utrolig fint ut med nydelige farger :-)

    SvarSlett
  6. Du er helt utrolig!!! du finner så utrolig mye fiiiiiint :D

    SvarSlett