Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 27. august 2009

Garn i lange baner

I dag har det strømmet inn med pakker i postkassen min .
Morsomt at nesten alt garnet jeg bestilte da jeg ble syk
har kommet på samme dag !!!
Etter utpakking var følgende hesper kommet i hus :





Stort sett så er det 150 gram av hver type garn.
Men de som det var med strikkepinner til er det
300 gram pr farge .
Alt garnet er ullgarn.

Denne fargen ser bedre ut på bildet enn i virkeligheten.
Det er det eneste garnet jeg er litt misfornøyd med,
for det ligner ikke så veldig på bildet som var på auksjonen.
I virkeligheten er fargen mer grønn enn blå .





Må si jeg er veldig fornøyd med shoppingen min ,
selv om jeg var god og svimmel under auksjonene.
Det ble kanskje litt mye garn, men på den andre side,
går det an å ha for mye garn ????
I helgen skal vi på hyttetur,
så benytter sjangsen til å ønske alle en riktig god helg !!!!

6 kommentarer:

  1. Jøye meg så mye flott garn! Dette blir det vel mye lekkert av :o)
    Kos deg på hytten i helgen :o)

    SvarSlett
  2. Å, så mye lekkert garn! Blir spennende å se hva det blir til etterhvert.Ha en god helg!

    SvarSlett
  3. Oi så mye fint garn du har fått. Jeg og vil ha masse nytt garn! :)

    SvarSlett
  4. Nå har du fått mye fint garn i lekre farger. Det går da ikke an å få for mye garn! Greit å ha litt å velge i og så er det fryktelig spennende med slike auksjoner.
    Jeg har vært i Tananger i helga og på lørdag var vi på garntur. Den første butikken vi var i hadde så mye flott garn som jeg aldri har sett ført. Fikk kjøpt en del Noro garn og Debbie Bliss silkegarn. Gjett om jeg gleder meg til å prøve det.
    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  5. Å så mye fint garn! Jeg har sett en del på Ebay selv og tror nok jeg har sett på samme garn som du har bestilt. Har veeeeldig lyst å bestille jeg også, men har så mange prosjekter på gang akkurat nå...

    SvarSlett
  6. herlighet så mye lekkert garn!!Det klør jo nesten i mine fingre bare av å se på det...Man kan ALDRI få for mye garn mener jeg...Ha en flott uke videre!

    SvarSlett