Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 20. august 2009

Pakke igjen.

Det har ankommet en ny pakke fra Indre Mongolia.
Minien sjekker seff pakken for narkotika, bomber og annet rusk før jeg får pakke opp og se hva som befinner seg på innsiden.
Den ble funnet i orden og jeg kunne åpne og se
Jeg må bare innrømme at dette garnet ble bestilt da jeg kjedet vettet av meg de første dagene av svimmelheten min, og jeg må si jeg lurer på hvor svimmel jeg egentlig var........
Dette er nok ikke et garn jeg vangligvis hadde hevet meg rundt for å kjøpe,
så jeg frykter det kan komme litt av hvert til postkassen min de nærmeste ukene.......

Men garnet er mykt og godt, kjennes ut til å være ok kvalitet,
så noe skal man da finne på å lage av disse 3 hespene også :D

1 kommentar:

  1. Synes fargen på garnet er lekker, men det er alltid spennende å få garn fra utlandet. Ikke minst hva tykkelse angår. Der har jeg bommet skikkelig.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett