Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 17. august 2009

Premiepakke, pakke med garn og litt snop til meg selv...

Før sommerferien var jeg så heldig at jeg ble plukket ut til å få i odel og eie noen nydelige lysposer i bloggen til Anja Elin, Vakre augeblikk .
Da jeg kom hjem før helgen lå pakken og ventet på meg !!!


Et kjempeflott selvlaget kort fulgte med. En utrolig kreativ dame dette :)

Fikk til og med et nydelig lite bonushjerte som lukter aldeles nyyyydelig.
Hun syntes jeg har måttet vente så alt for lenge på lysposene,
men jeg viste jo hele tiden at de ville komme.
Har nemlig fått mailer av Anja Elin og var jo jeg som sa det ikke var noe hast,
jeg var jo på ferie.
Men tuuuusen takk for nydelig , godluktende hjerte :)
Skal finne et helt spesielt sted å ha det.

Siden det ikke er noe finvær her så har jeg bare tatt bilde av posene på denne måten i dag.

Glassene som skal oppi må ha en rengjøring før de får komme på plass i finstasen.
Håper veldig på finvær frammover så jeg kan ta herligheten i bruk og få fin stemning på terrassen utover høsten.

Posene er aldeles nyyydelige så tusen takk til Anja Elin for at jeg var så heldig !!

Før helgen fikk jeg også en av pakkene jeg venter på fra Ebay.
Denne har jeg ventet en stund på. men var verdt å vente .
Deilig ull i fine farger.
Gleder meg til å lage noe fint av disse nøstene.

Så må jeg vise fram noe jeg var og snopte meg på Hadeland Glassverk dagen før jeg fikk viruset.
Vi var der egentlig for å kjøpe 50 års bryllupspresang til mine foreldre, men jeg klarte jo ikke å la være å snope noe til meg selv også.....

Jeg falt så veldig for dette !!!
Så kjøpte meg en bolle og vase til å pynte med på bordet.
Det kalles midnattsol, men jeg fikk assosiasjoner til solsikker,
blomsten jeg elsker, så måtte bare ha....


La ned vasen på bordet så dere skulle få se hvor fin den er.
Blir rett og slett glad av å se på denne :)

Skålen kan jeg bruke til alt fra frukt til godis.
Jeg får kalle dette bursdagspresang på forskudd til meg selv.
Ellers er jeg mye svimmel og kvalm, men det går nå frammover :)
Har funnet fram en masse nesten ferdige prosjekter her, så prøver å feste tråder og sånn og få ting ferdig. Kan jo være litt greit det også.
Jeg er så lite glad i å feste tråder og sy sammen at ting ofte blir liggende lenge før jeg tar meg sammen og får det ferdig.
Håper alle får en strålende uke !!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar