Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

fredag 21. august 2009

To skjerf i Kauni

I min store UFO haug, fant jeg to skjerf i Kauni som ikke var ferdig.
Det vil si, det ene var helt ferdig, men hadde to små feil i begynnelsen av skjerfet som jeg ikke klaret å leve med......... så det måtte taes opp igjen fra "feile veien" og det var litt av en jobb.
Dette skjerfet var strikket så godt som ferdig, så har jeg lånt pinnene til et annet arbeide og skjerfet ble liggende igjen , så godt som ferdig.
Manglet et par rader og fellingen.

Skjerfet er langt og godt,
men minien syntes det var i lengste laget å surre rundt og rundt han....

Dette skjerfet er det som måtte rekkes opp igjen for å rette opp to små feil.......
Det var et sant helvete i og med at hullemønsteret ikke er særlig velvillig å bli rekket opp fra feile veien.......

Men fedig ble det.

Nå må de bare blokkes så kan de brukes til så mangt......

Så et etter et halvt år i UFO kurven er de endelig ferdige.
Veldig fornøyd med begge to :)
Ha en riktig god helg !!!

4 kommentarer:

  1. Det ble i alle fall to flotte skjerf, og jeg er så glad i fargene til regnbue Kauni.

    SvarSlett
  2. Herlige farger. Nå har du to fargeglade skjerf og varme deg med når høststormene kommer!

    SvarSlett
  3. Knallfine farger, og flotte skjerf. Ser ut som modellen din koser seg han også.

    God helg :)

    SvarSlett
  4. Flotte skjerf og to ting mindre i UFO-haugen. Er det ikke herlig. Du har vært flink som har rekket opp den gale veien for det er nesten håpløst.
    Ha en fin helg.

    SvarSlett