Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 1. august 2009

Pulsvarmere

I dag har jeg strikket et par pulsvarmere.
Brukte noe av garnet jeg kjøpte på Ebay, 100% ull.
Veldig deilig garn å strikke i , og det gikk ganske fort å strikke disse.
Det er ikke lett å være håndmodel. I alle fall ikke når man har sånne pølsefingre som jeg har.
Pulsvarmerne er veldig behagelige på.




Meleringen i garnet ble fint til dette mønsteret syns jeg.
Tror jeg kommer til å strikke flere tilsvarende.
Men da kanskje på rundpinn, disse strikket jeg fram og tilbake.

2 kommentarer:

  1. tusen takk for besoek paa bloggen, aa spinne er bare utrolig morsomt. Synes pulsvarmerne dine ble kjempeflotte:)

    SvarSlett
  2. Flotte pulsvarmere. Litt vanskelig å se, men det mønsteret så nydelig ut. Det er nok tiden til å begynne å tenke på slike ting nå.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett