Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 12. august 2009

Nytt Garn !!!

Jeg gikk amokk hos Mauds garn i dag.......
Kjeder jo vettet av meg pga svimmelheten.
Så min kjære kjørte meg og
her kan dere se fangsten min :

Litt pinnebestyr. Det får man aldri nok av ;)
To nøster effektgarn i mohair som var noe nytt de hadde
fått inn, ligner på Puddel til Drops.

Veskehåndtak i tre.

Litt Opal med alovera.
Blir deilige ullbukser av dette f eks.





To nøster med ull/silke i et nytt garn de
har fått inn.

To nøster i silkegarn.
Dette har jeg strikket i før.


En hespe med ullgarn til toving.
Rødfarven er ikke så voldsom som på bildet.

6 nøster med et fantastisk mykt og deilig
garn som nettopp var ankommet.
Ull, alpakka og microfibre i dette.
Tror det fort kan bli en favoritt.

Og det verste er at jeg også har gått amok på Ebay....
Kommer nok en del pakker i posten min frammover.
Sånn kan det gå når man kjeder seg...... ;)

4 kommentarer:

  1. Det er så gøy å handle garn! Her har du fått tak i deg mye fint :o)

    SvarSlett
  2. Masse fint her ja. Noe må man jo få lov til å kose seg med når man er syk. God bedring!

    SvarSlett
  3. flott garn..spent å se hva alt skal bli..go bedring

    SvarSlett