Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

søndag 10. mai 2009

Helgens arbeid.

Måtte ha noe som var lett å strikke mens jeg satt forran tv-skjermen i helgen.
Da fant jeg fram litt Harry Potter restegarn og pinne nr 2,5..........
Det skal sies at det er lenge siden jeg har strikket på så tynne pinner for det har vært et ork for fingrene mine, men fikk meg en postiv overaskelse !!! Knit Pick bambuspinnene mine var helt nyyydelige å strikke så smått med :)
Så det gikk fort og radig å strikke dette skjerfet i str 2 år.

Og når man først var i gang så var det like greit å begynne på noen tubesokker til.......
Ble veldig dårlig bilde da, men som dere ser er en hel sokk ferdig, så nå er det bare å rulle opp armene og ta den andre også. Er lenge siden jeg har strikket tubesokker nå, men desverre er det like kjedelig som jeg husker...........hehehehe.

1 kommentar:

  1. Så lekkert skjerf, helt nydelig. Og jeg må si jeg deler din oppfatning av tubesokker. De første 4-5 cm går greit, resten er kjedelige greier.

    SvarSlett