Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 13. mai 2009

Rydde, rydde, rydde........

Det hele begynte med at min kjære kjøpte og satte opp noen veggskap til meg på soverommet mitt sist han var over en tur. Tanken bak var å få litt mer orden på enkelte ting .
Få vekk en del av det som har vært plasert på stuen bl a så bokhyllene mine kunne brukes til bøker igjen. For nå har jeg bøker liggende litt sånn over alt pga mangel på plass til dem.

Så nå har jeg fyllt et stort skap med DVD filmer. Steike ta. Viste ikke jeg hadde så mange !!
Har stablet dobbelt og på den måten fikk jeg frigitt den ene lille bokhyllen min til bøker igjen . Hæææærlig !!
Ryddemanien har spredt seg over hele huset og nå går vi gjennom masse her og kaster alt vi ikke har bruk for. Fretex kan forvente seg noen store , velfylte poser med klær. Avfallstasjonen skal også få et lite besøk når jeg har samlet opp til et lite lass i bilen.
Også har vi funnet en del ting som kanskje kan gi noen kronasjer i guttungen sitt feriefond. Han driver og sparer til sommerferien da vi skal til EuroDisney bl. a.
Han har en masse Pokemon DVDer, figurer og kort som han ønsker at mor skal prøve å selge.
Så da blir det vel å prøve seg på Finn eller QXL........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar