Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

onsdag 27. mai 2009

Med kjeften full av tråd.....

Det er festspill i Bergen og i den forbindelse skjer det jo mye rart rundt i byen vår.
I dag var jeg en tur forbi Blomsterpaviljongen , der jeg fant denne mannen:
Liggende på gulvet, i dress, barbent og med kjeften full av fargerike tråder som var festet til taket rundt hele paviljongen.
Min første tanke var: stakkars mann , han må da få en helsikkes blærkartar , liggende barbeint i dette kalde været..............
Min neste tanke var : han må da blir utrolig tørr i kjeften av dette her ???
Det må være ganske så ubehagelig ??
Men hva gjør man ikke for kunsten.......

Hvor lenge mannen lå der aner jeg ikke, men så ikke ut til at han hadde planer om å bevege seg med det første da jeg gikk forbi. Det var mange skuelystne i alle fall, som fikk med seg mannen med kjeften full av tråder.

Jeg gikk hjem og tenkte at jeg kunne brukt de fargerike trådene til så mye annet fornuftig...... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar