Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 18. mai 2009

Jenteveske.

Til min nieses 10 årsdag laget jeg denne vesken. Hun elsker "puse"garn så tenkte det var tingen for henne. Den ble strikket i hvit og rosa. Utrolig vanskelig å få ok bilde av den med mobilkameraet mitt. Man ser jo nesten ikke motivet på bildene. I virkeligheten er det veldig lett å se. Det ble nesten en Hello Kitty.

På Mauds garn fikk jeg kjøpt noen fine "Laget av tante" merker som jeg sydde inni.
Dette var veldig populært hos jentungen.

Foret laget jeg av en løper jeg fant på sparkjøp på tilbud til 15 kr. Fargen ser lilla ut på bildene men er egentlig en rosanyanse .... Symaskinen min har gått i vrangen så jeg måtte sy det for hånd. Noe jeg ikke er særlig glad i ....... Men det ble fint til slutt og ble til og med laget et ekstra rom hvor hun kan ha mobilen og andre småting.


Mottakeren var superfornøyd så da må jeg vel si meg fornøyd jeg og :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar