Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

lørdag 23. mai 2009

Litt nytt....

For tiden ser det ut til at strikkepinnene nærmest danser mellom fingrene på meg. Føler jeg har driven kan man si. Har ikke fått tatt bilder av alt som er laget denne uken , men det kommer nok etter hvert. Må bare feste noen tråder og sånn først........


Kariusskjerf heter vel dette . Laget i Viking Frøya. Sukkertøyfarger til å spise opp.


Har strikket flere par med tubesokker i Big Fabel.

Også har jeg laget noen babytøfler i Eskimo.
Har laget flere av dem, de er kjappe å strikke, det er å sy dem sammen som tar tid. hehehe.

Ellers er jeg kommet langt avgårde på en ullbukse i str 2 år.
Også har jeg i et anfall av gallskap gått til innkjøp av Kauni regnbuegarn som jeg nå strikker meg et stort og deilig sjal i . Gleder meg allerede til det er ferdig. Men regner med det vil ta litt tid....
Skal prøve å få tatt bilder og lagt ut i løpet av helgen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar