Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

mandag 14. desember 2009

Gått i hi ??

Det kan nok virke som jeg har gått litt i hi,
men det er helt feil !!
Er bare blitt litt liten tid til blogging.
Er ikke alt jeg lager som kan blogges med en gang heller.
Er jo snart Jul , og noen må skånes fra å se hva de får for tidlig.
Helgen har jeg tilbragt i Oslo og tror du ikke at
min selvpålagte innkjøps-stopp på garn før Jul ,
sprakk så det sang!!!!
Så bildene sier vel mer enn tusen ord ;)
Sånt pompomgarn har jeg vært nysgjerrig på en stund.
Og selv om jeg ikke er begeistret for syntetisk garn,
så har jeg en plan med det.
Men den kan ikke avsløres nå. hehehe

Opal med alovera er jeg glad i å strikke med , disse skal bli en ullbukse ... tror jeg :P

Alpaca er jo alltid kjekt å ha litt av.......
Disse fant jeg på tilbud ...
Tror nesten jeg har planene klare for disse også.

Og endelig har jeg fått tak i noe Drops Delight !!!!
Har hatt lyst å prøve det siden det kom ut,
men ikke fått tak i.

Har begynt på to sjal på toget i helgen...

Det var lite farger igjen i butikken, så jeg måtte "ta til takke" med det her.
Fine farger og garnet er deilig å strikke med !!

Jeg kjøpte meg også en nøstemaskin.
Jeg synes det er utrolig kjedelig å sitte å nøste opp hesper...
Har blitt flere og flere hespekjøp,
så da ble det veldig på tide å kjøpe en sånn en følte jeg.
Har ikke prøvd den enda, men håper den fungerer.
Egentlig vil jeg ha en sånn garnvinde også.
Men vil ha i tre, og ikke de moderene plastikk-greiene.....
Så må kanskje bestille meg et fra nett.

Har nå igjen bare 1-2 julegaver å strikke.
Kommer litt an på hva jeg bestemmer meg for.
Den ene er bare et barnepar med votter,
så den går jo kjapt og greit.
Planen er å få det unna i løpet av uken .
Så ha en flott uke alle sammen !!!!
Kos dere og ikke bare stress i førjulen :)

4 kommentarer:

  1. Så mye lekkert, da! Gleder meg til å se Delight-sjalene ferdig! =)

    Pass på å slenge deg med på Giveawayen i bloggen min! =)

    SvarSlett
  2. Masse deilig garn! Herlig. :)

    SvarSlett
  3. Masse herlig garn! Jeg drømte tilogmed om garn i natt. *ler* masse herlig garn som noen hadde kastet, så det var bare å forsyne seg. :)

    SvarSlett
  4. Veldig mye fint garn. Det Drops Delight har jeg aldri sett før. Tror jeg må ta en tur til garnbutikken og se om de har det. Har vært på utkikk etter garn til sjal og dette så jo perfekt ut.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett