Garnforbruk i 2013

Garnforbruk i 2011

torsdag 31. desember 2009

Rokken min !!!!!!!!!

Jeg er blitt den lykkelige eier av en
Kromski Sonata !!!!

Jeg var litt ivrig når jeg la inn bildene her nå ,
så de ble selvfølgelig i omvendt rekkefølge .....
Rokken min er kjøpt hos Spinnvilt
som jeg absolutt vil anbefale på det varmeste !!!
De har en fantastisk service og hjelper deg med et smil !!
Jeg har spurt og gravet og bare fått koselige og veldig gode svar.
Man får virkelig gode og gjennomtenkte svar,
som hjelper en i valget av f eks rokk.
Jeg er utrolig glad for at det finnes sånne servicebedrifter
når man trenger det !!!
Så tusen takk til Spinnvilt og folkene der :)


Og siden alt nå er i omvendt rekkefølge :
dette er det første garnet som kom fra rokken min !!!
Veldig fornøyd til å være første forsøk :)
Er som dere ser i gang med nytt fiber på rokken.
Dette er noe merinoull som jeg håper jeg får til å bli ok garn.
Håpet er å få laget noe fint babytøy av det .

Rokken min er sammenleggbar.
Noe som var en av grunnene til at valget falt på denne.

For øvrig var det ganske lett å sette rokken sammen, før det var gått en time satt jeg og spant på rokken og storkoste meg ...


Denne flotte sekken kan man putte rokken i , og bære med seg der man måtte finne det for godt at man har lyst å spinne litt. Utrolig kjekt !!

Eller om jeg får gjester og ikke vil ha rokken framme:

putte rokken i sekken sin og inn under sofaen, vips, bortevekk!!



Her er bildet av hærligheten !!!
Fin sant !!
Den er lett å trø og går jevnt og fint uten lyder.
Bare en sånn liten koselig "rokkelyd".
Jeg og rokken kommer nok til å bli veldig gode venner :)
Jeg er nemlig helt betatt allerede ;)
Jeg er i alle fall kjempefornøyd med rokken så langt !!
Spinnvilt er som sagt aboslutt stedet å henvende seg om du
lurer på å kjøpe deg rokk. De vet hva de driver med og viser
pasjon ovenfor spinnerkunsten . Noe jeg liker !!
De har også godt utvalg i tilbehør , håndteiner og fibre :)

1 kommentar:

  1. GRRattis masse med flott rokk! =)

    Alt godt ønskes deg og dine for det kommende året! *klem*

    SvarSlett